Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 11:40 - Представяне и цели на блога
Автор: petarkr Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1053 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.01.2012 11:41


Здравейте скъпи читатели на blog.bg !

Това е първият ми постинг и смятам, че е уместно да ви се представя накратко и да дам лека насока за бъдещите ми постинги.

Казвам се Петър, на 23 години от град София. Уча международен бизнес в Хага и това лято (дано,дано,дано) би трябвало да се дипломирам.

Освен интересите ми в бизнес сферата, имам доста други, които смятам за интересни и полезни за споделяне.

Разбира се, тематиката на този блог е свързана със съвети, които знам и научавам всеки ден, помагащи да улеснят ежедневието ни. От най-обикновени съвети за бита до съвети какво да бъде поведението ни в дадена ситуация - надявам се да успея да покрия максимално много под-теми и да допринеса в улесняването на живота на много хора.

Някой от съветите или "How-to" ще бъдат крайно полезни за много хора, сигурен съм в това. Също така съм сигурен, че с ваша помощ ще успеем заедно да доразвием блога. Затова разчитам на коментарите ви, с които да допринесете за по-добър и по-ефективен блог, който да бъде полезен за максимален брой хора.

Очаквайте съвсем скоро и първият постинг със съвети, приложими в ежедневието ни!

Хубав и успешен ден и до нови срещи! :)

Петър



Гласувай:
0



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930